Träning

Ihhh, vet ni vad jag ska få för lyxmiddag? Pommes frites och chickenkebab, mums!
Nu blir ni allt avundsjuka va?
Någon som är avundsjuk är André, han blev så avundsjuk när han fick reda på att jag hade 8.1 mpx på mobilen att han vägrade ta emot en bild. Haha, gulligt..
Imorgon blir det nog gymmet, haha ni ska se när jag gymmar.
Eller ska man kalla det gymma, jag står mest och kollar på Amanda och Ida medans dom kämpar och står och babblar. Hihi, vad ska man säga?
Jag har inte varit på gymmet på tre veckor! ;o
Herregud!
Egentligen tycker jag inte om att gymma, jag tycker faktiskt om att träna men inte på gymmet. Det är så mycket folk som är där, och eftersom det inte är så mycket tjejer där om man säger så så bilr man utstirrad av både unga och äldre killar.
Inte speciellt kul, när man står där och knappt klarar ett kilo.
Nejmen ni fattar grejjen.
Så ska väl skicka Mandie ett sms och säga till henne att ta med träningtrunken imorgon.
Usch, jag viiihiiiill inte. Men man måste, för om man vill vara fin får man lida pin som min gammelmormor alltid sa.
Jag vill också ha vältränad mage, rumpa och lår liksom. Det är det som jag vill fokusera på, och armarna.
Och konditionen förstås.. Herregud, ser ni vilka problem jag har?
Det är mycket att jobba på.. Usch, känner verkligen inte att jag har den motivationen men ändå så har jag det. För vem vill inte ha en fin kropp?
Sen så har jag haft turen att få bra gener att jag kan äta i princip vad jag vill utan att gå upp i vikt, men grejjen är ju inte att man vill vara smal utan vältränad. Att må bra.
Jaja, får väl försöka hitta något som motiverar mig.
Vad motiverar ni er med när ni ska träna?
Jag tycker att det är väldigt kul med löpband, men jag orkar inte så mycket.
Jag hade hyffsad kondition innan jag skaffade moppe, men sen så tog man ju den vart man än skulle. Jag fick iaf minst 20 minuter motion varje dag, liksom vägen till och från bussen. Känslan efter att man har sprungit på löpbandet är väldigt.. Svävande. Det känns som om man glider fram på moln och jag blir alldeles yr i huvudet.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

  

Kommentarer
Postat av: emma

chicken kebab var väldigt länge sen jag åt x)

2008-11-13 @ 17:30:03

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback