Jag ska drömma att det blir hemmadag imorgon..

Jag är helt förälskad i repliken "And so the lion fell in love with the lamb", den går om&om&om&om igen i mitt huvud.

Det är verkligen storm ute, det blåser verkligen läskigt! Har ju sängen emot fönstret och vi har såna där ventilations saker ovanför fönstrena så det låter ännu mer. Usch och fy!
Sitter och diskuterar klädval med Ida och Chrippa. Jag avundas killar för att dom kan bara ta ett par jeans och en t-shirt och ändå se bra och fräscha ut. Vi tjejer skulle bara se allmänt tråkiga ut om vi gjorde så varje dag.
Suck, pust och stön.
Nu har jag jätte ont i ryggen också, och jag har upptäckt att jag har massa blåmärken på benen som gör ont. Stackars klumpiga mig..
Nu är det puss och god natt på riktigt. Jag ska drömma att det blir hemmadag imorgon, och sen vill jag vakna upp av att mamma säger att jag inte behöver gå till skolan!
NATTINATTI, EMILIA

Kommentarer
Postat av: F E B B

oh no girl

2008-11-24 @ 15:56:39
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: mamma

ja, sänger hägrar bara på morgonen!!

2008-11-24 @ 17:28:02

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback