Emilia tycker till igen..

"Man tappar bort sig själv om man alltid strävar efter att vara perfekt"

Jag kollade på ett program igår som hette något i stil med To much To young som handlade om att strävan efter att se bra ut bara går ner i åldrarna. Det här var det första programmet av tre har jag för mig, och igår så handlade det om boobjobs det var helt sjukt. De flesta hade redan kommit på att de ville göra det när de var från 10(!) till 13 år. Det är ju helt absurbt.
Ena tjejen tyckte att man borde få göra det så fort man kände för det, hon tyckt inte att det spelade någon roll att man inte är färdigutvecklad i sin kropp när man är 10 år för att om man ändå ville göra en bröstförstoring så skulle man få det. Kroppen skulle inte påverkas. Jag menar kom igen! Tror hon på det själv eller?
Egentligen har jag inget emot bröstförstoringar, fast ändå så har jag det. Lite dubbelmoral här.
Visst så ska man få ändra på sig själv om man mår dåligt av att man har större bröst och tror att man kommer må bättre av det. Det är ju ens egen kropp.
Men sen så kommer det ju aldrig bli b ä t t r e av att man ändrar på sitt utseende eftersom det är ju på insidan man mår dåligt inte utsidan, har jag rätt eller har jag fel?
Sen så är det ju så man ska se ut, det är så man är född för att se ut. Det är nog många tjejer som förstorar brösten för att de vill få killar. Men hur kul är det om man får killar för att man har stora bröst, vill de ha dig för din personlighet eller är det brösten de vill åt? Och sen så borde det vara jävligt sliskiga killar som bara tycker om en tjej för hennes bröst..
Sen så (nu blir det många "sen så" men aja) tycker jag att det är okej om det är naturliga proportioner.
Man har ju sett de tjejer som ser ut som om de går runt på två jävla 20 kilos meloner på tv. Sjukt!
Som sagt så har jag väldigt mycket dubbelmoral i den här frågan.. Jag vet inte om jag tycker att det är rätt eller fel. Jag vet inte om jag skulle kunna tänka mig att göra det. Eller, jag tror nog inte att jag skulle göra det. Vad tycker ni?
Nu babblar jag på igen.. Suck på mig.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


Hur snyggt är det egentligen på en skala på 1-10?

Kommentarer
Postat av: julia

inte snyggt, inte på den bilden iallfall ;o

2008-11-29 @ 18:08:39
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Nina

fult fult!

2008-11-30 @ 18:37:51
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback