Jag såg mamma kyssa tomten

Nu är det jul här i vårt hus !
Nu är det den första december och jag och Emilia sitter och lyssnar på julmusik. Vi sms:ar med Pontus och pratar med Simon på msn. Vi har det så trevligt så här.
Emilia påpekar att hon inte är trött alls och jag själv är väldigt trött. Jag får panik, det blir så varmt från datorn!
Vi har kommit en bit på hkk:n, vi är på bra väg nu. Känns skönt!
Imorgon blir det julskinka och varm choklad till frukost framför julkalendern har jag fått höra. Vi är töntiga vi vet, men julkalendern är ju ett måste på julen. Utan julkalender ingen jul liksom!
Nu är det bara snön som saknas, kom tillbaka vi saknar dig! Buhu.


GOD JUL, PUSS IDA (egentligen Emilia för Ida sitter och sms:ar)


bild som Emilia tog igår.



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback