det blev en Morgan!

Såpp, nu har jag också kommit hem. När jag skulle åka från tumba till tullinge missade jag tåget precis, suck. Men som tur var kom det ett till tåg redan 7 minuter senare. Det gick bra på "gitarren", jag sjöng och spelade my heart will go on. Jojuste Jonny och Frida fick barn idag! Jag skrev ju förut att dom funderade på namnen Jason och Teo, men det blev inget av dom, det blev en Morgan:). Vattnet gick i natt och han "kom" idag på förmiddagen. Mamma ringde mig direkt och berättade, jag ville åka dit direkt idag men frida orkade inte med så mycket folk och hon ligger ju fortfarande inne på förlostningsavdelninge. Men imorgon är besöktiden mellan 14-15 så då ska jag gå en timme tidigare från skolan och åka dit :).

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback