Vi ligger och kollar på tv

Tjena mittbena, som någon kanske säger..

Ligger i sängen och kollar på That'70s Show med Ida och Emma. Haha våran favorit!
När vi var påväg hem så fick jag ett sms av mamma som sa att det fanns nybakade lussebullar hemma. Så så fort vi kom hem så tog vi oss en varsin lussebulle, pepparkakor och saft och gick in i mitt rum.
Irma ligger bredvid mig, hon ligger och suckar. Stackarn går runt och haltar och mamma vet inte vad Irma har gjort för något, så vi måste väl ringa Ninnie så att hon kan kolla om hov verkligen har gjort illa tassen eller om hon bara är klen.
Nu ligger vi och pratar om att man kan göra film om vad som helst, såg nämligen precis en trailer om en film som heter Chihuahuan från Beverly Hills. Den verkar vara lite speciell.. Ja men som sagt man kan verkligen göra film om vad som helst!
Dagen har bara varit seg och tråkig som onsdagar alltid är.
På rasterna har Ida och Elis tränat på Hallelujah det låter så bra. Man ryser när man hör den låten varje gång, när vi tre sjöng den i kyrkan.. Det var sjukt häftigt!
Längtar tills jag får höra Ida på scenen, miwhihi! Imorgon ska jag stanna kvar en liten stund efter skolan eftersom Chrippa slutar tidigare och jag hinner inte åka hem och sen tillbaka. Det blir för krångligt. Så hoppas att någon vänlig själ vill hålla mig sällskap, annars får väl datorn agera det. Nu ska jag vara så social man kan när man kollar på tv!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback