vakna med the voice

Godermorgon
Det blir verkligen bara svårare och svårare att gå upp på morgonen, eftersom det är så mörkt och kallt.
Men jag lyckades att komma upp även idag faktiskt. Nu sitter jag och kollar på "vakna med the voice", som alla andra mornar. Jag ska snart gå och sminka mig, för jag börjar halv nio idag. Det är en seg-dag idag igen, vi har uppsamlingsdag. Jag och Emilia ska jobba på våran klänning nästan hela dagen men jag ska även skriva klart min uppsatts till miljöpriset i brobel. Nejmen jag sitter fortfarande är i mina pyjamasbyxor så måste gå och sätta på mig ett par strumpbyxor nu, hoppas ni får en bra dag!

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Den nya headern blev skitsnygg!!

stolt

2008-11-12 @ 11:41:22
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: emma

vad bra att du kom upp idag också ;)

2008-11-13 @ 17:32:30

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback