You've Dug Your Own Grave, Now Lie In It.

Jag har riktigt tråkigt! Jag har ingen aning om vad jag håller på med på hemkunskapen, det känns som ett hopplöst fall.
Just nu skulle ett lov passa väldigt bra, bara mysa med kompisar på dagarna och vara uppe sent på kvällarna.
Bara slippa skolan! Det skulle vara så skönt så.
Men som sagt om jag kommer vilja utbilda mig till psykolog kommer jag vara kvar i skolan tills jag är 24-25 år har jag för mig att jag räknade ut. Suck.
Men det känns lite som om jag nästan struntar i skolan just nu, har absolut ingen ork. Gör bara saker halvdant.
Det känns inte så bra, med tanke på att vi ska söka in på våra gymnasier vi vill börja på med julbetygen.
Men jag vet inte vad det är med mig. Jag har alltid presterat det bästa jag kan i skolan, och på det sättet blev jag utbränd i våras. Jag fick skära ner på jätte mycket skolarbete och behövde inte göra läxor. Ändå stressade jag.
Jag är en sådan person som vill att jag ska se så bra ut som möjligt utåt sett, genom hur jag klär mig, beter mig, är i skolan osv. Och på det sättet så stressar jag väldigt mycket. Ohälsosamt mycket.
Något som jag tror att min kropp försöker säga mig nu.
Det är så jobbigt, för jag vill verkligen vara duktig i skolan. Men just nu så vill varken min kropp eller själ det. Skit.
Nu ska jag fortsätta med hkk..
PUSS PÅ ER, EMiLIA.



egopic numero uno



Kommentarer
Postat av: alicia

fin bild!

2008-11-30 @ 21:13:44
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Nina

nej, eller hur?!

usch! det blir ju helt fel med en smal kropp & sen två stora meloner som sticker ut! haha!

2008-11-30 @ 21:52:19
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: patricia

tack :) du e grym bejbi <3

2008-11-30 @ 22:13:05
URL: http://berglind.webblogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback