Dagens roliga, "armén"

Det var två män och en hustru som skulle gå med i armén. Först kom den ena mannen in och då sa militären:
- Här inne sitter din fru. Skjut henne!
Och han gick in och så efer en liten stund kom han ut:
- Jag kan inte skjuta min fru!
- Okej, du är inte värdig jobbet, gå hem med din fru.
Och så var det näste mans tur.
Han kom in, tvekade, tänkte precis öppna dörren, så sa han:
- Tyvärr, jag kan inte.
- Okej, då får du gå hem med din fru!
Så kom tjejen in och militären sa till henne:
Du vet vad du måste göra, du måste sjuta din man.
Så hon gick in och det hördes många skott. Och det hördes smällar, dunker och skrik.
Efter en stund kom kvinnan ut med svett i pannan och blod på händerna.
Militären sa:
- Vad gjorde du därinne?
- Pistolen var ju oladdad, jag var ju tvungen att slå ihjäl honom med stolen.

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Robin

De är alltid ida som skriver dagens roliga :D haha

emilia kan ingenting! hahahahahaha

2008-10-19 @ 21:45:59
Postat av: Emilia

meeeh robin, det är ju idas uppdrag! fattar du inte det? smartobert numero uno xd

jag stod ju för dagens utefitta förut men det är något som vi gett upp, vi orkar inte så det händer bara nån gång ibland ;P

2008-10-19 @ 21:47:31
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: ida

haha robin xD Nejmen emilia, jag la ju faktiskt upp mina egna "utefittor" tihi ^^;)

2008-10-19 @ 21:50:07
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Emilia

svar till ida: men nej, för vi tog ju alltid med min kamera i början men sen så typ i början av den här terminen så orkade jag inte ta med den längre lipar ;)

2008-10-19 @ 21:57:12
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback