det blev inget

Kom hem för ett litet tag sen. Jag är på ganska dåligt humör just nu, jag åkte ända till tullinge fram och tillbaka helt i onödan..
Jag åker som ni kanske vet, till en skola i tullinge varje tisdag för jag spelar gitarr med min "lärare" marcus. Och idag när jag kom dit som vanligt så var det aldeles mörkt i rummet men jag gick in och väntade i en kvart men han kom aldrig.. så då var det bara att hoppa på moppen och åka hem igen.. Det tar ju endå en halv timme dit och en halv timme tillbaka, för er som är dåliga i matte så kan jag berätta att det är en timme, suck .. xD Aja, men jag kom på en grej idag när jag åkte dit faktis, det är hela 11 rödlysen på vägen dit, det är ju jättemycket, överallt finns som och det är oftast rött på alla, menmen, onödig information tihi ^^ ;).


PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Robin

hahaaha, va glad att du inte åker buss, då skulle de ta två timmar :D

2008-10-14 @ 21:35:23

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback