En del ur min deckare

varför kan jag inte komma på något att skriva på dagen ? xD Men det är helt sjukt, varje gång jag sätter mig för att skriva på min deckare så kommer det ingenting, jag sitter och bara skriver massa skit som igentligen inte betyder något. Utan det släpper inte förens det blir aldeles för sent. Här sitter jag nu och klockan är typ kvart i elva och jag ska visa upp den här "målande delen" imorgon xD Aja nu har jag skrivit en bit iallafall och nu håller jag på att dööö på riktigt, så nu måste jag sova, men ja gtänkte dela med mig av den del jag skrev precis, skulle blir jätteglad om ni ville säga vad ni tycker och kanske komma med något tips.

HA DET BÄST !
PUSS IDA


Hon ser hur hans varma blick helt plötsligt förändras helt. Hans pupiller blir mindre och det är som att han blir helt förbytt. Hatet i hans blick skär rakt in i hennes bruna ögon. Han vänder sig bort för en kort sekund men vänder sig tillbaka lika kvickt. Det känns som att rummet bara blir mindre och mindre och Molly börjar andas tyngre och tyngre. Hon ser hur han knyter ihop handen och höger sin stora högra arm upp i luften och slår till henne rakt i magen.
”AJJJJJ!!” Skriker hon med all sin kraft. Och sjunker ihop till en liten hög på golvet. Hon känner hur revbenen dunkar och hon kan inte andas. Hon försöker kypa efter luft och hostar till lite lätt. Hennes ansiktsfärg går över till rött och hon känner hur tårarna börjar rinna längst kinderna av smärtan. Hon blir som alldeles förstelnad, blodet åker upp och ner i kroppen. ”Vad var det som hände?” ”Vad höll han på med?” ”Han skulle väl aldrig kunna göra henne illa?” ”Vad har hon gjort för fel?”

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback