film, samtal, läxa, utv.samtal

gud vad den här dagen har gått fort, verkligen, bara svooosh liksom ;)
Idag har jag kollat på film, "the best men", den var väl sådär, men det fanns liksom det och våra bästa år att välja på så xD Sen har jag pratat en timme med johanna i telefon och en timme med emma. Gud så underbara vänner jag har som bryr sig, som ringer och kollar hur jag mår, tihi :) Sen gjorde jag faktist lite nytta också även fast jag inte vart på topp idag, engelska läxan är snart klar ;)

Men nu måste jag faktist gå och dusch, jag har utvecklingsamtal klockan 19.40, så måste släpa mig dit.. -.-

ta hand om er !
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: johanna

så klart man ringer å checkar hur ens pooler mår fan:)<33

right emma? emma....?;)

2008-10-08 @ 18:37:15
URL: http://johannagren.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback