God Natt

Godnatt alla där ute!
Nu ska jag få mig lite välbehövlig sömn, haha. Fast en sak innan jag släcker lampan..
Jag blir så irriterad på min mobil/mitt abonnemang för på kvällen så skickar den inte iväg sms, eller alltså efter 00:00 tror jag det är. Jag får inte leveransreapport förens tidigt på morgonen och då står det att den skickats typ 04:34 och då kan vi säga att rapporten kommer 07:34. Det är helskumt, och väldigt irriterande! Liksom om man verkligen behöver snacka med någon och sen så tror man att de dissar en totalt men inser sen att skiten inte levererats.. Suck.
Nu ska jag sova.
PUSSAR EMILIA


Kommentarer
Postat av: nina

älskling så jävla fin<333

2008-10-26 @ 12:10:09
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback