Höstlov och gymnasieval snart

okej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig... Lovar!
Sover så otrligt dåligt nuförtiden, uscha inte kul alls. Vi börjar 8.10 som vanligt imorgon så man ska upp 6.40, men när jag ska börja åka buss igen så kommer jag vara tvungen att gå upp 6.20. My gosh, då måste jag lägga mig tidigare!
Är det någon annan än jag som märkt att det är k o l s v a r t när man går upp på morgonen nuförtiden (fan använde det två gånger i samma inlägg, men skitsamma)?
Man blir ju inte direkt piggare av det precis..
Hur är era sovvanor?
Valde för en stund sen vad jag ska ha på mig imorgon (sparar en halvtimme på att välja dagen innan!), det blir en stor halsduk, långt linne, tights, knästrumpor, skärp i midjan, mina höstskor och sen en grå stickad lång kofta på det. Låter det inte mysigt?
Enda problemet är om jag ska ha svarta skor och bälte eller bruna skor och bälte? H j ä l p  m i g !
Vi har engelskaprov imorgon, men det är det sista innan lovet. Jag längtar otroligt mycket efter ledigheten, bara slappa och vara med vänner.
Men det kommer svosha förbi och innan man ens anar det så är det skola igen, sen är det plötsligt jullov och sen är det sommarlov och sen BÖRJAR JAG GYMNASIET! Det kommer gå så grymt fort.
Vill inte att tiden på Broängen ska ta slut, men vill ändå öppna upp ett nytt kapitel i mitt liv på en ny plats med nya spännande människor.
Någon mer som har gymnasieval snart? Hur resonerar ni när ni ska välja? Hur gjorde ni som redan har valt gymnasie?

Nej nu ska jag inte älta mer i det där, hoppas naturligtvis att jag kommer få massa kommentarer på det här inlägget nu.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Milton

Jo, om det nu blir snö.. =) Haha

2008-10-21 @ 23:39:31
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback