idas B-humor

Min humor är så klockren måste jag börja med att säga, tihi xD
Och idag gjorde jag två grejer som jag tyckte var lite kul iallafall ;)
(jag måste prata om mig själv som tredje person annars blir det wierdo)

FÖRSTA
Emilia ber ida att hålla sin dator och ida tar emot den.(datorn ligger i ett fodral) Dom går ut mot bänken och påväg dit så,
Emilia säger - Ida kan du ta upp min dator?
Ida säger - Visst! (och ida tar upp armarna och datorn över huvudet)
Emilia säger - Men ååhh!
Ida säger - Men vaddå, du sa ju att jag skulle ta upp datorn ;)
Emilia säger - Men suck, ur fodralet menar jag ju
Ida säger - jahaa (i), men säg det då ..
Emilia säger - Guud det där var riktigt dåligt, riktigt B
Amanda säger - Nej det där var typ Ö..

ANDRA
Amanda, Ida och Emilia har precis kommit ut från gymmet och dom kollar efter amandas mamma som ska hämta dom. En bil tänder sina lysen och Amanda börja gå mot den.
Ida säger - Men är det där verkligen eran bil?
Amanda säger - Ja, det är vår
Ida säger - Nej Amanda, det är höst

HAHAH, okej kanske väldigt tråkiga egentligen, men jag var tröt idag ;)


OCH JUSTE SOM EMILIA SKREV, JAS SPILLDE MJÖLK ÖVER HELA MIG IDAG, USCH, SUR MJÖLK ÄR TYP DET VÄRSTA SOM FINNS -.-

PUSS OCH GODNATT, IDA :)

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha låter lite som min humor hurrudu x)

puss bästiis<3

2008-10-06 @ 22:33:18
URL: http://johannagren.blogg.se/
Postat av: Fii

Haha, de va ju fett kul xD

2008-10-06 @ 23:16:15

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback