ingen mobil idag, men hörlurar och "bra sladd"

hejsan,
nu var helgen över då, det går alltid lika snabbt tyvärr.. -.-
Men idag så har jag vart iväg med pappa hela dagen för att jag behöver en ny mobil eftersom min gamla har gått sönder.
Jag kollade runt lite på hemsidor igår och hade bestämt mig för LG KC550, men sen såklart så är den slut överallt, suck, jag som entligen hade bestämt mig, xD Men aja, ska gå in och beställa den på netonnet senare istället. Men jag köpte ett par nya hörlurar och en "från-data-till-högtalare-sladd" (eftersom det är så dåligt ljud i min mac book).


Men nu ska jag kolla på film eftersom det är pissväder ute,
"På smällen" ska det bli :)

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback