Iskallt vatten och kvällsmat

Nu har jag fixat iordning lite att äta, rostamckor och varm o´boy blev det. Smaskens!
Jag är jätte hungrig, åt inte så mycket middag för att jag mår lite illa av Cabonara. Tror att det är så mycket matlagningsgrädde eller något..
Imorgon har vi som sagt uppsamlingsdag, men innan det sä är det nutidsorientering. Och det är det väl för alla i hela Sverige om jag inte har helt fel?
Haha, juste när jag skulle duscha så blev vattnet helt iskallt! Uscha, jag höll på att frysa ihjäl där.
Men hade inget val så hoppade fram och tillbaka där, Oliver hade duschat innan mig i typ en timme. Och våran justreringssak för värmen är helt pajkon så den fick nån knäpp och vägrade fixa varmvatten till mig... -.-
Så nu sitter jag här halvt nedfrusen. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon.
Blir nog bara något enkelt, typ en t-shirt och pumps. Låter najjs, eller vad säger ni?
G O D  N A T T  PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback