Lunch

Idag fick jag höra ett "Du tjejen! Sitt här!" när jag kom in i matsalens andra rum.
Det var en kille som heter Philip som ropade på mig, jag känner inte honom så jag blev ganska så förvånad.
Men sen såg jag att det var bredvid Robin som jag skulle sitta brdevid.
Skulle gärna satt mig där, men eftersom jag var hos tandläkaren tidigare idag och hade fått bedövning så hade jag ingen känsel i högra sidans överkäke. Taha så jag skulle liksom inte känna om det började rinna mjölk eller så (man har ingen kontroll över läpparna när de är bedövade så det kan gå lite hur som helst när man äter eller dricker..).
Så hela lunchen så satt jag med handen för munnen och åt yttepytte små tuggor, folk måste trott jag var knäpp, och drack jätte små klunkar mjölk så det tog sin lilla tid att äta idag om vi säger så!

Men Robin säg till nästa gång så sitter jag gärna och äter lunch med dig! ;D

Ikväll blir det ju bio med Sara, Adam och Jocke så ska väl börja röra på mig alldeles strax hem till Sara.
Hör av er, 0704246177. PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback