Min söndag

Haha, jag vaknade 12:30 idag. Fan tänkte jag..
Sen så kommer jag på att det är vintertid nu! Yes, så klockan var "bara" 11:30.
Gud vad skönt iaf, jag sov inte bort hela dagen. Även fast klockan strax är två och jag sitter fortfarande i pyjamas och glasögon. Haha.
Jag ska väl börja röra mig uppåt till badrummet och sätta in linserna och sen så ska jag läsa i min bok "Bläckdöd"!

Imorgon ska jag at min andra livmoderhalscancer spruta.
Usch, jag har värsta paniken.
Det var två månader sen jag tog min första spruta och då blev jag alldeless snurrig och hänging. Men barnmorskan som gav mig sprutan sa att det kunde bero på att jag inte hade ätit frukost.
Men iaf, det var ingen rolig känsla. Men nu ska jag ta den på eftermiddagen, så hoppas det funkar den här gången.
Den tredje sprutan tar jag om 4 månader, och det är också den sista sprutan!
Skönt att jag är halvvägs xd
PUSSAR EMILIA


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback