mysdag i gamla stan

hallå hallå !
Igår vaknade jag som sagt så tidigt som halv åtta, sen tog jag det lungt i några timmar men vid ett-tiden åkte jag, emma och emilia in till stan. Mötte faktist käraste kusin och engla på bussen till tumba ;). Vi hade bestämt att inte gå i affärer utan bara mysa runt i gamla stan och hitta ett mysigt café att sätta oss på. Båda jag och emilia hade ganska höga klackar så vi vinglade omkring där på kullerstenarna. Vii gick upp och ner, fram och tillbaka och efter ett tag hittade vi ett café som hette "café kladdkakan" och det fick det bli. Jag tog blåbärspaj och emilia och emma tog äppel/kanelpaj och sen en varsin stor choklad med grädde :D. Min choklad var jättegod, men det var nånannan som fixade emilia och emmas choklad och den smakade inget vidare, men det var mysigt endå. Vi satt där i nån timme. Hela dagen var vi jätte konstiga, först satt vi och halv sov alla tre och sen blev alla jätte barnsliga och asgarva och sen blev vi trötta och tråkiga och sen helt galna, ja så gick det hela dagen ;). Man ser väldigt mycket roligt och konstigt folk inne i stan, igår såg vi bland annat en galen professor och ett pirat gäng xD.
Men det var en riktigt mysig dag, shit vad vi garva, folk vände sig om och kolla vad vi höll på med ibland xD

PUSS IDA

(jätte dålig skärpa på bilderna, men de är tagna med min sugmobil/ Emilia)

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback