Orientering

V i  h a r orinteringsdag imorgon. Värsta sug om det regnar då!
Som sagt det har spöregnat nästan hela dagen idag, inte kul när man har moppe...
Vi har tre timmar på oss att hitta alla kontroller, och enligt
Roger (vår idrottslärare) så ska det inte vara några heelst problem.
Haha, aja det kommer nog gå finfint.
Vi kommer nog hänga på några stycken så det kommer nog funka...
haha, jag sitter och rabblar upp det om och om igen i huvudet!
Hoppas på okej väder iallafall, jag har bara ett par tygskor. Så ja... HAHA.
Nu ska jag börja röra mig mot köket så att jag får i mig lite mat.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: :$:$:$:$:$:$:$:$Pontus;>

Ida ' säger:

ome det var ju typ ett år sen XD

(F)/ PontaN.- Alexandersson the greatest ! säger:

jo jo

(F)/ PontaN.- Alexandersson the greatest ! säger:

men din kompis e fortfarande fett me snygg :-O

(F)/ PontaN.- Alexandersson the greatest ! säger:

haha

Ida ' säger:

skriv det i bloggen då ;P

(F)/ PontaN.- Alexandersson the greatest ! säger:

Varför skriver nu UTEFITTA? O.o

Ida ' säger:

svenska ordet för outfit ;P









:$:$:$

:$:$:$

:$:$:$

:$:$:$

:$:$:$

2008-10-01 @ 19:05:45

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback