Skrattattacker och Frontalkrock

Hahhah, idag efter att jag och Amanda hade vart och hälsat på hos Emma och Johanna i deras klassrum så stod det en stol utanför toaletterna. Jag utbrast:
"ÅHHH, EN STOOOOL!" och rusar fram till den och sätter mig ner.
Amanda ba: Haha, det står typ tuusen bänkar här, men när du ser en stol så blir du överlycklig."
Haha, jag bara satt och log där på min stol och då säger Amanda:
"Hahha, is it a plane, is it a bird, is it superman? No it´s a chair!" .
Efter det så reser jag mig upp och börjar gapflabba! Haha, jag och Amanda garvade åt det i säkert en halvtimme.
Man måste vara där för att fatta, för nu antar jag att ni tänker "men ååh vad tråkigt!" haha men det var så jäkla kul!
Tur att skolan var folktom idag för gosh vad jag skratta! HAHA.

Hela dagen har jag och Amanda fått skrattanfall, jag är bara lycklig idag.
Haha, juste jag höll på att bli mos idag! -.-
Jag gick och pratade med Emma så jag kollar ju på henne och sen så kommer en kille som heter Fille och han går och kollar bakåt. Så det blev nästan en frontalkrock och jag som var kort idag (inga klackar you know) hade bokstavligen blivit mos.
Men som den smidiga människa jag är så slank jag undan lite lätt, haha ni skulle sett hans blick... xd

PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: saga

hahahhahaha x'D

fett sköna ni är :) <3

2008-10-08 @ 20:46:59
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback