Söndag

D å  v a r helgen över då?
Idag mår jag inget vidare, ont i halsen, snuvig och hostar. Uscha.
Ska nog skriva på novellen och göra lite varm choklad nu när den riktiga hösten är kommen.
Det  s p ö r e g n a r  verkligen ute och blåser gör det också. Det är en riktig segdag som alla andra söndagar, men egentligen hade jag velat åka in till stan idag, men nu när jag kollar ut så blir jag otroligt tacksam över att ingen ville. Haha.
Jag har sprungit runt med pyjamas hela dagen nu så ska nog gå och sätta på mig kläder, eller iaf mjukiskläder för det känns så sunkigt att ha pyjamas en hel dag. Haha, även fast det är väldigt skönt.
Igår kom jag inte i säng förens vid 2, då jag har fått in som en rutin att kolla på "Sensless" på MTV som börjar 1.
Haha, det är riktigt skojjsigt men det är nog också för att jag är övertrött varje gång som jag ser det.

Jag tror nog att jag ska baka idag också, något chokladaktigt låter frestande.
Vi hörs väl senare. PUSSAR EMILIA


såhär fin är min skrutt efter en promenad i regnet, haha otroligt vacker..

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback