TrevligtTrevligt

H e m k o m m e n  f r å n församlingshemmet då. Vi hade en kort mässa och sen blev det glass, marränger och chokladsås. Yummie!
Vi satt och pratade och hade allmänt trevligt. Det var jag, Ida, Fanny, Emma, Martina, Jonas, Elis och Pontus som kom, och vi var 15 pers som konfirmerade oss. Hmm...
Aja, sen så kollade vi på bilder. HAHA.
Juste påminn mig att jag ska berätta om brandinspektionen Fanny (det jag skulle berätta sen), annars kommer jag glömma det. Hahaha.
Nu ska jag gå ner och värma på min mat (det jag också åt till lunch).
Hare gött mina kära vänner! PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: fanny

hihi jag påminner imorgon om jag själv kommer ihåg. och föresten, du glömde martina! hahahah

2008-10-02 @ 20:54:37

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback