Två och en halvtimme på IKEA

Nu har jag kommit hem för en stund sen. Fick ett sms från Manda när jag var på Ikea och hon skrev att vi hade fått skolkatalogen, så när vi kom hem så kastade jag mig till brevlådan - och där låg den.
Haha, det var så kul att kolla på allas spexfoton men jag måste erkänna att vårat blev allra bäst!
Lägger upp alla senare så får ni säga vad ni tycker.
Nu ska jag fixa och trixa i mitt rum med de nya sakerna jag köpt idag.
Och vet ni? Jag hittade en madrass som var 140 cm så vi ska mäta och se hur det kommer vara i mitt rum och sen så ska jag nog få den! Jippie, det ska bli så skönt med en ännu större säng!
Och förresten.. HEJ MAMMA! HEJ MAJA!
Jag vet att ni läser det här: Jag lovar dig Maja, ingen förutom jag ska sova i den sängen xd
Haha, jag hör faktiskt vad ni pratar om (a) HAHAHAHAHA.
Nu ska jag börja att flytta på sängen.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: johanna

hanbollarnas blev ju bäst XD

2008-10-31 @ 14:48:57
URL: http://johannagren.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Du hörde vad Maya sa, "elstängsel"!!!eller "********bälte"!!!

2008-11-02 @ 11:32:20

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback