En lång dag

(20:54)
Kom precis hem från skolan efter en lång kväll.
Men jag har haft jätte roligt, skrattat så jag gråtit (hahaha, jasmin och fanny var ju bara så skönast dem ägde hela showen!)
Ida var jätte duktig och sköng som en ängel, jag filmade men det blev inte så jätte bra ljud. Synd!

Jag sålde bullar i början men sen så förflyttade jag mig till klassrummet där jag och Manda pratade om när vi var på reningsverket och visade upp ett bildspel.
Vi hade hela 4 lyssnare, kändes härligt. Sen så visade jag upp min och Idas musikvideo från åttan, då blev det en till lyssnare kändes ännu mer härligt.
Amanda läste upp en bit från sin novell, och den är sjukt bra! Den går verkligen inte att tävla mot.

Jag såg showen två gånger idag, och på sista showen så ser jag två välbekanta ansikten eller ett känner jag lite granna och det andra vet jag bara vem det är. Eller rättare sagt bakhuvuden.
Sjukt, jag känner inte ******* så mycket. Vi har träffats en snabb gång i sommras och snackat lite på msn.
De var sju killar som satt kanske fem rader framför oss, och jag skulle gå fram när Ida skulle sjunga så att vi som sagt kunde lägga ut det på bloggen.
Jag tänkte vafan, vad pinsamt men jag gjorde det ändå. Jag gick fram och satte mig på golvet, och jag var så jävla nervös jag skakade och hjärtat dunkade i 780. Herregud vad jag är fjantig. Jag har ingen aning om varför jag blev nervös, men aja jag är ju knäppo in the huvvo. Det vet ni ju ;)
När jag filmat det jag skulle så sprang jag tillbaka till min plats, fortfarande lite skakig.
När allt var slut så gick jag med snabba steg ut från aulan och väntade på att Ida skulle komma ut så att vi kunde gå.
När killarna kommer ut så kollar jag lite över axlarna på dem för att kika efter Ida.
Plötsligt ser jag en lång svart skepnad som kommer emot mig och jag tänker "men hallå, jag står här ska du inte flytta på dig snart?". Och sen så ser jag snabbt att det är ******* som kommer fram och ger mig en kram.
Haha, jag måste ha sett väldigt chockad ut. Jag kände mig det iaf, för jag trodde inte att han skulle komma fram. Vi har ändå inte snackat på över en månad?
Vi snackade lite snabbt och sen så vara han tvungen att gå. Jag känner mig så otroligt glad att jag kunde prata i hela meningar och inte stamma fram nått konstigt. Haha, jag tog det chill... -.- xd
Jätte kul att träffa honom iaf, borde hända oftare... :)
Sen hände det massa annat hemligt som bara jag och Ida får veta, för annars så kanske nån som känner dom som vi snackar om läser det här och berättar det vidare. Så haha, det får bli så att jag inte skriver om det även fast jag så gärna vill!

Kan berätta lite om innan mm-träffen.
Direkt efter skolan så åkte vi hem till Ida så att hon fick byta om och platta håret, det tog kanske en timme medans jag satt och kollade på en jätte bra film.
Vi åkte direkt till Benne och åt middag där vid tre, och vi åt upp kanske bara halva så när vi såg att Robin var påväg hem (han går förbi benne på hemvägen) så gick jag ut och ropade in honom.
Så vi fick matsällskap och han fick äta upp det vi hade kvar på tallriken.
Först skulle han absolut inte ha något, även fast han inte ätit varken frukost eller lunch. Men det hela slutade med att våra tallrikar nästan var helt renslickade. Haha.
Sen bar det direkt till skolan och ja där så har jag varit hela kvällen lång. Kulkul.
Nu ska jag göra iordning mig och kasta mig i sängen. Ha det bäst!
PUSSAR EMILIA

Fräschaste bilden på kebaben tagen av ida :D


Fanny och Jasmin, hihi ^^
bild från jassos blogg.


Kommentarer
Postat av: chelena - mitt liv, mina frågor.

haha, snygg bild ;D

2008-10-24 @ 08:28:03
URL: http://chelenaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback