Nu är sprutan tagen

Det gick bra att ta sprutan idag, men helvete vad det sved!
Den här gången hade jag iaf ätit innan men jag blev ändå snurrig. Men det gick över efter en kvart, men så fort jag gör hastiga rörelser med huvudet så blir jag snurrig igen.
Känner mig rätt så hängig just nu, sås ska ta och äta naturgodiset som jag och mamma köpte på ica och läsa min Nemi.
Det kommer bli najjs, ikväll så har jag och Mandie bestämt oss för att ta bussen ner till Solbo och hyra "Sweeney", weey!
Sen bär det hem till någon av oss och så blire chill resten av kvällen.
Känner att jag skulle vilja sova nu, så kanske tar en liten tupplur xd

Jag och Josefine håller på och sukta ihjäl oss på att få resa iväg någonstans, någon som har ett bra förslag?
Längtar verkligen efter det, så otroligt mysigt vi hade det på Málaga!
Nu ska jag äntligen få börja läsa Nemi, ni får ha det så bäst!
PUSSAR EMILIA


psst, nu har Rosanna fixat så att vi fått en bloggkolls knapp längst ner på meny raden! Så klicka på den där nere så kan du prenumerera på oss.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback