Såg hellboy igår..

Håller på att städa och prova massa kläder för fullt, men nu har jag tagit en paus och ska strax äta lunch. Men jag har glömt att berätta vad jag gjorde igår..

Hela förmiddagen segade jag runt och gjorde inte så mycket, men vid tre tiden frågade mamma och pappa om jag ville följa med till ikea och kolla på möbler till vardagsrummet (vi håller på att göra om där, och har slängt alla möbler så just nu är det ganska tomt). Så jag hängde på, och när vi precis satte oss i bilen kom mamma på att hon ville gå på bio ikväll, så pappa gick in och hämtade tim. Och sen åkte vi iväg, först till Em i slagsta, sen en liten runda i skärholmen (jag köpte raggsockor^^) och sen till ikea. Och där hade dom julgranar lite överallt, JAG VILL HA JUL!. Och sen så blev det ikeas köttbullar till middag, älska ikeasköttbullar;). Och sen tillsist åkte vi till heron city och kollade på bio. Jag och Tim kollarde på Hellboy och mamma och pappa på Patrik 1.5. Hellboy var jättebra, men liiite för lång, man hann tröttna lite liksom xD. Men den kan jag rekomendera iallafall :).

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback