Spanska prov resultat

Idag fick vi reda på resultaten från spanska provet, och jag fick VG! Så otroligt nöjd och så otroligt irriterad för vet ni...?
Jag glömde sätta in verbet på ett ställe det stod t.ex. Escribo yada yada yada (då blir det att man HAR gjort något)
Då skulle man sätta in framtidsform (kommer då inte ihåg just nu vad det heter) "ir a".
Sagt och gjort så skriver jag "Voy a yada yada", men en sak glömde jag.. SJÄLVA VERBET! FUCK!
Det ska ju stå "Voy a escribir yada yada", fuckfuckfuck! Jävla slarvfel!!! Om jag hade kommit ihåg det så hade jag fått MVG... -.-

Men på själva spanskan idag så lekte vi bara med våra datorer, jag, Ida och Robin satte oss i röds grupprum där flera andra också redan satt.
Vi satte oss vid ett stort bord där några killar satt.
Och **** satt och råglodde på oss. Visst man sitter ju och kollar på dem som sitter vid samma bord och rum. Liksom kikar lite granna, men här var det inte på tal om kika lite försiktigt utan riktigt sitta och stirra.
Så fort jag kollade upp från skärmen så fick jag ögonkontakt med honom, och jag tycker att det är så jobbigt när folk verkligen stirrar så jag satt och kollade på skärmen nästan non stop. Haha, okej det gjorde jag inte men nästan.
Men uscha för att stirra, man kan ju sitta och kolla på någon lite i smyg, visstvisst. Men ahh, haha gud vad jag irriterar mig på det just nu xd

Sen så sprang en kille runt och kittlade folk under armarna, mysigt.
Och helt plötsligt så hoppar han på mig, gosh vad jag skuttade till (haha, jag kan ju inte använda hoppa två gånger ju) och skrek lite lätt sådär. Men vafan jag känner ju inte ens honom så då blev det ju ännu läskigare xd
Men mysigt att gå runt och pilla i andras armhålor? Mumsi.. xd

Ska väl röra mig mot sängen, kommer inte kunna somna men man vilar ju iaf..
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag fick också VG! :D

jag tror vem de e du menar som stirra! :D

2008-10-23 @ 20:52:41
Postat av: Emilia

svar Robin: hahaha, men du satt ju med oss så du såg väl det antagligen oxå xd

2008-10-23 @ 21:59:35
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback