När regnet faller utanför mitt fönster..

lite väl få kommentarer på senaste tiden..

1.  2.  3.  4.  5. 
6. 
7.  8.  9. 
10. 
11.  12.  13.  


1.
Allt man behöver för att få till en snygging till pumpa 2. Nu börjar det.. 3. Locket är fixat! 4. & 5. Innehållet av pumpan 6. Här är allt utgröpt 7. & 8. Skinande rent, eller vad säger ni? 9. & 10. Min snygging 11. Pumpaköttet 12. Kärorna innan de är fixade 13. Inne i ugnen

Haha, här är min dag. Jippie, nejdå jag har haft jätte skojj. Faktiskt.
Mandie gav mig fetaste dissen för hon hade tandont efter att den store stygge tandläkaren har spänt åt hennes tandställning tidigare idag. Vi skulle ha nördat oss med en drös Harry Potter filmer och tagit det chill här hemma medans regnet öser ner.
Men nejnej, nu får man sitta här ensam i mitt rum, nerbäddad i sängen i hopp om att något spännande ska dyka upp.
Suck och åter suck.
Ingen rolig inne på msn heller och inget bra på tv. Vad ska jag ta mig till?
Jag lockade håret förut när jag inte hade nått att göra. Det fördrev en timme. Sen hade jag tråkigt igen.
Mitt rum är städat så det behöver jag inte göra. Kanske man ska möblera om?
Egentligen borde jag skriva på deckaren. Den ska vara inne på måndag men jag har ingen inspiration.
Ska väl försöka i alla fall, jag måste ge den en chans.
Även fast jag vet att jag inte kan vinna. Suck igen.
Nu loggade Rosanna in, så kan ha lite roliga konversationer med henne. Om hon svarar för mitt msn är stört och levererar inte när jag skriver ibland. Skit.
Nu ska jag inte sitta och sura. Nu ska jag faktiskt ta och hämta mina pumpakärnor och smaska på dem!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: rosanna

haha oj då :O förväntas mycket av mig denna torsdagskväll!

2008-10-30 @ 20:48:53
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback