JAG VILL FLYTTA TILL STAN!

Nejmen tjabba tjena!
Jag känner att jag har vart lite off,men jag inte vart hemma ;). Igår spelade vi som sagt in våran so-film hela dagen, men vid halv sex så kom pappa hem och vi åkte ner till ica och hämtade min mobil som jag beställt, ÄNTLIGEN, och sen skjutsade han mig till tumba, så tog jag tåget in till centralen och där mötte jag emma och sen tog vi pendel till mariatorget och där stog siri och klara och väntade på oss :). Men sen orkar jag inte skriva vad vi gjorde, men det var asmysigt att träffas igen efter tre månader, ni är underbara tjejer och jag är så glad att jag har träffat er :). Jag blir verkigen avundsjuk, jag vill också bo i stan, dom har ju liksom så nära till allt, själv bort man i ett litet rövhål kallat vårsta, nejuschabusch ^^ xD. Men sen kom jag hem idag vid undefär fem och då lekte jag emd min nya telefon och sen gick jag in en snabbis på datan. Men sen så började jag planera med folk om vad som skulle hända ikväll, tillslut bestämde vi att det bara blev fim hemma hos emilia. Jag ringde till robin och kollade om han ville komma, men han skulle träna tidigt imorgon så han dissade ;), men jag pratade med honom i typ en timme om typ allt och ingeting, vi kom fram till att jag kan bli arkitekt när jag blir stor taha, nejmen vi får se hur det blir med den saken ;). Sen blev det en mysig middag med bara mamma och pappa, tim var nere hos stevelind för dom har köpt ett utomhusbubbelbad så han var där. Men sen åkte jag hem till emilia, och hon har ju skrivit vilka filmer det blev. Men så nu har jag skrivit lite idag iallafall, ta hand om er.

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback