Affärer på gång

(22:57)
Såg precis andra avsnittet av T r u e  B l o o d och gosh vad jag gillar den här serien!
Men fan att det ska sluta så spännande.. Deffinitiv en serie jag ska följa.

Imorgon ska jag som sagt ta fram min destruktiva och barnsliga sida och demolera min älskade pumpa. Mandie kanske kommer och joinar mig.

Haha, Chrippa undrade om jag hade kvar min gamla mobil.
Jag ba "Japp, vaddåra?"  Han: "Calle undrar om han kan få köpa den"

Haha, han måste ju seriöst vara dum.
Joy-sticken funkar inte åt vänster och den är full med fula märken efter alla gånger jag tappat den.
Men visst om han vill det så kör jag på det. Alltid skönt med lite extra pengar.
Vi skulle snacka mer om det imorgon, men haha jag tror nog inte att han kommer vilja köpa den.

Jag blev otroligt sugen på att åka och shoppa igen, någon som känner sig manad att hänga med?
Nu ska jag sova och fortsätta lyssna på mina braiga jullåtar.
PUSSAR EMILIA



överst: själv så får man vara modell och fotograf åt sig själv xd
haha. nejdå, men testade kameran på mobilen så ni får står ut med lite ego-bilder. Psst.. jag ser ut som ett mongo, men ni kan väl bortse från det?
Dem här var trotts allt två av 5 som blev bäst av typ 1000...
nederst: tröjjorna jag köpte igår





Kommentarer
Postat av: rosanna

att shoppa är ju alltid kul x) jag ska åka idag (tror jag) men inte långt :P

2008-10-30 @ 08:22:50
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback