Kommentera mera

Hallå! Vad tyckte ni om videoinlägget då? Något som vi ska fortsätta med så att ni får höra våra ljuva stämmor? HAHA, nämen lämna en kommentar ni är ju ändå runt 30 pers som är stammisar här!
Tihi, så börja kommentera mera ni skulle bara veta hur mycket jag och Ida tok klickar för att se om vi fått nya kommentarer xd


Nu ska jag röra mig mot sängen, mamma ska bara förhöra mig på fysiken och sen så måste Robin få låtarna som han ska spela upp i radion på tisdag.
Juste jag och Ida ska ju vara med i Radio Futuro och prata om m/m, det är mellan 16-17 så lyssna gärna på oss på frekvens 88,4! Sen så kan ni ju också gå in på Robin och Stefanias blogg där de skriver om deras program! Önska mig lycka till på fyskprovet imorgon, det kommer behövas...
God natt, sov så sött!


PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: rosanna

Haha wow, jag ska lyssna :)

2008-10-20 @ 09:27:57
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback