Vaknade precis

Herregud, jag vaknade precis! (12.50)
Mamma och pappa är på Älvsjö mässan så dom åkte tidigt imorse. Usch, jag tycker inte om att sova bort en dag.
Men jag skulle iofs inte ha kunnat göra något idag ändå eftersom min ena lins gick av på hälften igår. Jävla skit!
Hoppas att mamma hinner åka till Tumba idag och hämta en ny lins, för hur ska det annars gå imorgon? Jag kan ju fan inte komma med glasögon...
Så idag blir det väl mest att jag ska läsa min bok, sen så fick jag FRIDA i fredags så den måste jag läsa också.
Jag kommer inte kunna somna ikväll, uscha och då kommer jag vara helt slut imorgon.
Vi hörs nog senare.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback