Vill bara försvinna

A l l v a r l i g t, det känns som om om jag blundar kommer jag somna direkt.
Sover inget vidare nuförtiden, vet inte varför men jag kan inte somna.
Ligger och vrider och vänder på mig och tänker på allt möjligt... Suck, kan någon få ur mig det?
Jag skulle egentligen behöva skriva på novellen men känns inte som om jag har någon lust eller ork till det just nu.
Det känns som om jag har en bra idé men att jag inte kan få ner det riktigt på papper.

Idag innan vi skulle gå så pratade Ximena med mig, dom ska anställa en ny rektor till vår skola tills nästa termin och då ville den personen som ska anställa henne/honom prata med någon i elevrådet. Då hade Ximena tänkt på mig direkt, så nu ska jag sitta och prata med "anställaren" på måndag om hur en ledare ska vara och betee sig och sådant. Kommer bli bli intressant.

Jag ska nog ta och vila lite ändå, ta hand om er.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback