Avlsut och Kräftskiva

Nu sitter jag här och kollar på "Monster till svärmor" med Jennifer Lopez. Haha, precis my kinda film. Lite vacker svengleska från min sida där.
Jag sitter och typ somnar till lite halvt hela tiden men håller mig vaken av att Patricia skriver med mig, och Rasmus ibland.
Riktigt najjs, då jag är typ supertrött men känner inte direkt för att gå och lägga mig.
Det är avslutning med golfen imorgon, klockan tio på morgnen(!), så vet inte om jag orkar. Men det är ju sista gången man kommer att få träffa Ville, asså fyfan vad jag är ledsen...
Sen vill man ju träffa pöjksen, men Ida ska inte med (jääävla förrädare!!) för hon ska klippa sig...
Så jag vet inte, men Wille måste komma och hälsa på oss. Annars så kommer jag att bli riktigt ledsen, mer än vad jag är nu...
Asså faan att han ska sluta!!
Imorgon är det kräftskiva med grannarna. Men jag tror nog att jag håller mig hemma, aldrig att jag tänker sitta utomhus under ett jävla tält!
Dom ska vara uppe hos Fredrik och Anna så får väl hoppa över staketet om jag saknar något.
Så tar ett par räkor och festar för mig själv här hemma, någon som vill joina?
Tänkte ha mykväll, så säg till om ni vill komma mina kära vänner!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

tittade också på monster till svärmor :) den va bra ;D

2008-09-27 @ 11:32:18

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback