emilia i lugg

Hejsan alla! Nu har jag precis kommit hem från frisören och sitter och äter pirog. Jag höll på att svimma av hunger hos min frisör, Cecilia! I alla fall, så har jag nu mina damer och herrar, skaffat lugg! Jag har lite blandade känslor för den just nu, men vi kommer förhoppningsvis att trivas tillsammmans
Jag var sååå här nära (visar ett ytte-pytte litet mellanrum mellan tummen och pekfingret) att färga mitt hår brunt. Men jag var så osäker så jag klippte mig bara idag och beställde ny tid för färgning den 1 oktober! Då måste jag ha bestämt mig, liksom att vara eller att inte vara blondin...
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det vart bra då :D klippt oxå lugg förut men vart inte nöjd xD haha

2008-09-16 @ 16:59:03
URL: http://rosabrunett.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback