En underbar middag och biokväll

Nu har jag kommit hem från stan.
Bion var jätte bra, och middagen på Pizza Hut var otroligt mysig.
Tack för en underbar fredagskväll tjejer!
Nu sitter jag här uppe i soffan och mår mest illa...
Efter pizzan var jag proppmätt och då köpte vi en stor popcorn, och ja vi åt lite på toppen av berget av popcorn (det var en stor, eftersom vi köpte en Hollywood meny+). Uscha, vad jag mår illa...
Imorgon blir det häng med tjejorna igen tror jag, kanske ska hem till Emma.
Jag är så otroligt trött, men ska nog inte gå och lägga mig på ett tag i alla fall. Bilder från ikväll kommer senare.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: saga

ååh vad mysigt ! :)

hoppas att ni hade en skojig kväll, men det hade ni säkert xD <3

2008-09-19 @ 22:47:10
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback