Ett par jeans

Juste måste berätta om jeansen jag köpte idag.
Jag köpte ett par likadana i augusti, jag hade inte ens användt dem innan när Ida lånade dem.
Och hon tyckte så mycket om dem att hon ville köpa dem av mig, men då skulle jag ju bara fått 200 kr och ett par jeans kostar minst dubbelt så mycket. Så då var det ju ingen vinst på det. Men så idag så kollade mamma runt bland rea-varorna som dom fortfarande hade på TopShop. Och då fanns exakt de jeansen. Så jag ringde till Ida och frågade henne om hon ville köpa de andra jeansen och det ville hon.
Och de jeansen som jag köpte idag, satt mycket bättre än de innan.
Och jag blev medlem på min favoritfavorit affär idag oxå (TopShop) så kommer att få massa fina erbjudanden därifrån.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback