Fotbollsmatcher och Spanskaläxa

Juste jag skulle skriva ett god morgon världen, men jag fastnade på facebook..
Aja, vaknade vid halv elva, mamma väckte mig. Kunde ha sovit mycket längre, men om jag hade gjort det så hade jag inte kunnat somna i kväll i alla fall så det var väl bra.
Jag skulle ju ha åkt till SKHLM idag vid två, och då skulle jag ha följt med på Olivers fotbollsmatch nu innan så skulle vi åkt direkt därifrån till skärholmen.
Men nu hade den blivit flyttad, så den började tolv istället för ett och då skulle inte jag ha hunnit följa med nu på morgonen. Och sen så ska Oliver ha domarmatch också, så det kommer ta längre tid än vad det skulle ha gjort.
Men vi åker dit efter att mamma och Oliver kommer hem, blir väl inte förens vid 15-16 tiden skulle jag tro.
Men om jag inte hinner kolla på allt idag så skulle vi åka dit imorgon också.
Juste, fan vet ni vad jag kom på när jag var halvvaken/halvsov?
Att vi har spanska läxa tills på onsdag och jag glömde böckerna i skolan! Fan.
Det är ett ganska stort förhör så... Jag får väl hårdplugga imorgon och på tisdag.
Nu ska jag försöka fixa lite frukost. PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback