hkk, stulna datorer, hitler, nerkyld

idag hade vi hemkunskap på morgonen, jag fick vara med sandra. Det gick väl sådär kan man säga. VI skulle göra nått vegetariskt och inte sallad eller wook bara utan nått lite mer avancerat, så vi bestämde oss för att göra vego-lasagne. Den smakade riktig armhåla, alltså det var nog det smämsta jag lagat i hela mitt liv, herregud alltså xD. Jag skyller på sandra. -.- ^^

Efter det fortsatte dagen på rulla på som vanligt. Just alla skolans datorer har blivit stulna förutom mm's för dom hade dom i ett annat rum. Men dom tror att det är en insider för inget var uppbrutet och larmet gick inte förens dom var påväg där ifrån. Men fatta vad sjut, det var ju asmånga datorer. Nån lärare satt till och med och grät, men tänk dig dom har ju flera års arbete i dom datorerna. Och det hade hänt samma sak på uttran skolan för nån dag sen tror jag det var. Både emilia och johanna sa direkt "det måste vara den nya rektorn!" taha, men undra vem det kan vara ? ;).

På so:n ska vi börja med ww2 nu och vi ska göra ett rollspel om det, i rollerna bland annat alicia svensson som hitler ! xD

Och gud vad jag hatar att åka moppe i regnet !! Det är verkligen hemskt, och idag skulle jag åka till tullinge för att spela gitarr och det tar ändå typ 20 min att åka dit. Det regnade inte jättemycket men ändå det var iskallt och trodde jag skulle frysa ihjäl! Så när jag kom hem klädde jag på mig massor med kläder och drog över mig en filt, det var mysigt. Så nu typ två timmar senare har jag fått upp temperaturen i kroppen igen. xD

Pusshej ida <3 :)

Kommentarer
Postat av: saga

synd om skolan, med datorerna..

HAHHAHAHAHAH alicia som hitler, det måste jag se xD <3

2008-09-09 @ 21:06:48
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback