ida&mickis, idol snack

Mickis säger:
men du, jag föll för den där killen.. som man fick se när man fick se tre killar typ samtidigt
Mickis säger:
en hade jätte blont hår, och två andra med gitarr
Mickis säger:
vet du vilka jag menar?
Ida ' KOLLAR PÅ IDOL säger:
han som hade randig tröja, spelade gitarr och var brunett ? (A) han var sööt
Mickis säger:
AAAH!
Mickis säger:
HAN VAR UNDERBAR :D
Ida ' KOLLAR PÅ IDOL säger:
ELLER HUR!!!
Mickis säger:
FYFAN VAD JAG VILLE PUSSA HONOM!:-O
Mickis säger:
VERKLIGEN
Ida ' KOLLAR PÅ IDOL säger:
MOOAAH !, mitt på kinden !
Mickis säger:
mitt på överallt :-O :D
Mickis säger:
han var fantastik =)
Mickis säger:
trodde dock inte att han skulle kunna sjunga haha
Ida ' KOLLAR PÅ IDOL säger:
men det kunde han absolut !;P
Mickis säger:
jaa :D och då blev man ännu mer kär
Ida ' KOLLAR PÅ IDOL säger:
VI, VILL HA MER !!
Mickis säger:
tänk om man skulle ha honom här hemma, som kunde sjunga för en när det var dags att vakna
Mickis säger:
vilken underbar morgon det skulle bli!
Ida ' KOLLAR PÅ IDOL säger:
hahah ,då skulle man inte ha nått emot att vakna ;P;P
Mickis säger:
nej då skulle man typ längta till det =)

Kommentarer
Postat av: M

HAHAH din busunge x)

2008-09-16 @ 21:17:38
Postat av: Jenny!

haha sötisar;)<3

2008-09-17 @ 15:04:45

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback