"mamama, lallla, trallala"

Gud vad jag är trött -.-
Nejusch jag ska sluta klaga det är ju faktist fredag och efterlängtade helg ! :)
Den här dagen har väl vart bra, jag har börjat på sång hos en sångpedagog och ska gå till henne varje fredag, så det ska blir kul. Jag ahr tänkt börjad med det tidigare men det har liksom aldrig blivit av, men nu så ;). Men jag får berätta mer om dagen senare ikväll, kanske;) För nu ska jag ta bussen, suck jag tycker inte om att åka buss längre och det var hundra år sen jag gjorde det xD, men iallafall jag ska ner dit och möta mamma, Lina och Engla för jag ska vara barnvakt ikväll/imorgon förmiddag. Bussen går om tio min så jag måste jalla nu, hejsvejs
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback