"My baby shot me down... Bang Bang."

En fruktansvärt skön låt att lyssna på såhär på morgontimmen, haha eller det är snart "dag" men i alla fall.
Jag är så otroligt trött, somnade nog inte förens vid 2 igår.
Låg och läste senaste FRIDA nummret
men efter att jag läst klart så somnade jag bums.
Idag vaknade jag 9.40 någoting eftersom jag hörde mamma och pappa prata ute i köket och nyheterna på tv:n var inte på lägsta volym om vi säger så... -.-
Jag kände mig sådär seg att jag inte orkade gå upp så tog på mig min stickade kofta, mysigast just nu, och tog upp ROCKY magasin från golvet och började läsa den. Älska Rocky säger jag bara!
Idag vill jag bara ligga och mysa med en bra bok, en stor kopp te och en chokladkaka!
Argh, jag vill ha choklad. Men som sagt så har jag godislöfte.
Och det andra godiset kan jag faktiskt klara mig utan men choklad, ja choklad är min kärlek...
Haha, jag är tröttt.
Då blir jag lite knäpp, så vänj er.
Ikväll blire som sagt tjejerna, i alla fall vad vi bestämde igår kväll men får se hur det blir.
Nu ska jag fixa lite frukost, jag håller på och hungrar ihjäl!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: saga

jaa idag vill man bara ta det lungt :)

vad ska ni tjejer hitta på ikväll då? <3

2008-09-20 @ 11:44:09
URL: http://sagaah.blogg.se/
Postat av: rosanna

svar: Vi ska jobba lite och hjälpa till med en massa grejjs så vi får gå på en valfri pjäs och valfri dyr resturang :)

2008-09-20 @ 11:58:31
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback