No heels


Från och med nästa vecka kommer jag inte att få ha klackskor på TVÅ VECKOR! Jag kommer aldrig att klara mig
Men orsaken till det är för att jag har problem med mina knän, jag har gått till jag vet inte hur många läkare och ingen vet vad det är som är fel...
Så min sjukgymnast har sagt att nu ska jag inte använda klackar på två veckor för att se om det är det som är grejjen. Vilket jag nästan är helt säker på att det inte är eftersom jag hade problem redan innan jag började använda klackar.
Men får se hur det blir, jag kommer bli helt förkrossad om jag inte kommer få använda klackar längre. Det finns inte så jätte mycket snygga skor utan klack
...
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback