Prov och sen skoljogg.. Jippie..

Ska till Skärholmen på söndag med mamma och Oliver för att shoppa skor och kanske jacka. Men jag har lixom redan en grå ullkappa, en svart skinnjacka och en brunskinnjacka. Så tror nog att jag ska lägga pengarna på något annat!
Jag vill hitta massa söta kjolar med hög midja som man kan ha nu i vinter/höst. Och tunikor, eller asså lite "biggie" tröjjor om ni förstår vad jag menar. Juste vet ni vad min bror har gjort? Han har köpt en tv för 5000 kr! Det är alla hans pengar som ha har sparat, och då lägger ungen ut dem på en HDtv!? Hmm, fattar verkligen inte det...
Juste imorgon är det jävla-helvetes-skit skoljogg! Och innan dess så är det biologiprov, kommer typ kunna nada... Inget kul, men fick reda det i tisdags kväll liksom! Aja, får hoppas på ett G men det hoppas jag verkligen att jag ska få. Annars är det illa...
Nu ska jag plugga det sista med vad det finns för droger, deras egenskaper och hur de påverkar männsikan. Jag kommer inte kunna något av det.
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare,. hoppas det går bra på provet!

haha jag som tyckte det var jobbigt att bara ha skoljoggen xD

2008-09-18 @ 21:59:52
Postat av: saga

haha oj , glömde skriva att d va jag xD

2008-09-18 @ 22:00:19
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback