RIIING AMBUUULANS

Jag blev handikappad idag!
Jag satt inne i tvrummet och så ringde telefonen och så skulle jag springa ut i vardagsrummet och svara. Jag springer som en galning och kastar mig fram till telefonen, och precis innan jag får tag i telefonen sparkar jag foten i bokhyllan breve. Alltså *PIIIP PIIIIP PIIIIP PIIIIP PIIIP* vad ont det gjorde. Och så var det emma i telefonen, och jag ba, Emma, allså jag behöver åka till sjukhus, på riktigt, herregud herregud, det är jätteont jag kommer döööö!! xD Kanske överdrev lite, men ändå, men här sitter jag och har varit i tullinge och spelat gitarr en sväng. Och det gör fortfarande ont, shitpommes frites! ;)

Men aja är man ett klantarsle så är man... ;), men nu ska måste jag vila min värkande fot och plugga "mattematik", haha det låter så kul ;). Men vi hörs säkert senare.
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

aj aj aj! Hur gick det med foten sen då?

2008-09-23 @ 22:05:09
URL: http://nathjaliis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men Ida, då! Det låter precis som en sak jag kan göra, ska du sno min grej eller?! x)

<3

2008-09-24 @ 08:00:16

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback