Snick samma!

Det är mitt nya utryck, snick samma. Taha, jag gillar det
Vi sitter i skolan och väntar på att bilden ska börja, vi har har en 45 minuter lång rast efter fysiken på måndagar. Riktigt chill.
Jag vet inte vad vi ska göra på bilden, men förra gången så hade vi med oss gamla t-shirts som vi rev i långa remsor och flätade ihop.
Alla nior ska göra det, det kommer bli en otroligt lång fläta, och sen så ska vi göra någonting utav den. Ganska så kul faktiskt.
Idag på spanskan fick vi reda på att läxan vi skulle ha tills på onsdag skulle bli flyttad, tills IMORGON! Fanhelvetesjävlaskit!
Varför skulle jag glömma spanskaboken hemma för?
Nu ska jag vara lite social mot mina kompisar, eller så social man kan vara när alla har en varsin data!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: rosanna

Fett med kul :)

2008-09-22 @ 16:02:49
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vackert uttryck I have to say! (Y) :D

2008-09-22 @ 19:31:09
URL: http://linnealantz.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback