södertälje med family


Nejmen god dag allesammans ! :)
Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag iallfall :D.
Vaknade ganska tidigt eller nio tror jag det var, eftersom engla var här och hörde henne springa runt i vardagsrummet som en liten tok.. men det gör inget, händer ju inte så ofta så det kan jag leva med xD. Hon och jag lekte lite med kameran i datan efter frukost, hon älskade den, hon stog och garavde/skrek när hon såg sig själv göra alla miner, taha, lätt road xD^^Spelade in en rikgtigt kul film på henne också när hon bara står och skrattar/skakar på huvudet osv. men vet inte hur man lägger upp den här så aja ;). Men vid elva tiden kom Lina och hämtade Engla så då åkte jag och mamma till södertälje en sväng för jag skulle ju klippa mig och lite sådant. Det gick bra, frisören var jätte trevlig och så men hon stank rök så satt där med ett leende på läpparna och försökte se oberörd ut xD. Jag är ju tyvär bara en liten fattig tonåring, det är verkligen sjukt hur man ska få typ 1000 spänn att räcka till kläder för en hel månad -.- Men jag köpte en stickad tröja & mascara, och sen blev det en ubersmarrig kyckling-curry-macka på Nancys. Sne kom Tim och pappa dit för Tim skulle också klippa/slinga sig. Haha, tim köpte en jätte snygg blå adidas munkjacka, men den var ganska stor så det var kanon för då kan jag sno den ibland :D Och det sjuk vara att han gick med på det, taha, ibland blir jag överaskad av min lillebror ;).

När vi kom hem därifrån gick jag med Emma på prommenad med sin hund, Kessi. Det var mysigt ;). Och nu måste jag städa mitt rum och sen lite middag och sen ska jag hem till Emilius och Manda kommer dit också, så ni får ha det bäst !
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback