Tänker ni bara med kuken?

Jag måste bara få ur mig en sak. ALLA killar tänker verkligen bara på sex! Jag har gjort ett experiment, jag sa att jag frös till några killar och det direkta svaret var: Ska jag komma och värma dig?
Okej, det kanske inte är så "sexuellt"
Men kolla det här då... När man precis har börjat snacka med en kille så efter frågorna "Vad gör du?" och "Hur mår du?" så kommer frågan: "Är du oskuld?"
Liksom, WHATA!?
Jag snackade med en kille och enligt honom så är det såhär. Såhär började det:

Killen:
haha tänker vi bara på sex
Jag;
killar eller?
Killen:
mm
Jag:
haha, jaa enligt mig så gör de det
Jag:
okej
Jag:
Liksom som du gjorde, frågade en tjej du inte känner om hon är oskuld eller inte. Det gör ALLA killar, så..
Killen:
jaa ?
Killen:
man vill ju veta kanske ?
Jag:
haha, där är ju svaret
Killen:
de e som å fråga hur mår du

Det är fan sjukt, aja nu har jag fått skriva av mig iaf..
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback